حریم خصوصی

ما در مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین در تلاشیم تا شرایط خریدی امن و ساده را برای کاربران و مشتریان گرامی ایجاد کنیم. در راستای این هدف تمامی اطلاعات کاربران به طور کامل نزد ما به امانت خواهد ماند و به هیچ وجه در اختیار شخصیت حقیقی یا حقوقی دیگری قرار نخواهد گرفت.
در راستای خدمت رسانی هرچه شفاف تر مشتریان گرامی می توانند در صورت مشاهده و یا روبرو شدن با هرگونه رفتار نامناسب کارکنان و یا تاخیر و ایراد در خدمات شکایت خود را با استفاده از یکی از راهکارهای زیر به ما اطلاع دهند:
info@pilotshop.ir – 02144663236
همچنین کاربران و مشتریان گرامی می توانند از پشتوانه ی 7 روز بازپس گیری کالا ها با رعایت ضوابط استفاده نمایند:
  1. مشتری به هر دلیلی تا 7 روز از خرید خود منصرف شود.
  2. کالا ایراد فنی و کارکردی داشته باشد.
  3. ظاهر کالا با تصویر آن در فروشگاه مغایرت داشته باشد.
لازم به توضیح است در صورتی که مشتری از خرید خود منصرف شود و یا ظاهر کالا با تصویر آن در وبسایت مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین متفاوت باشد، برای استفاده از خدمات پشتوانه ی 7 روز بازپس گیری مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین بسته بندی کالا باید با همان حالت اولیه باقی مانده باشد و چنانچه بسته بندی کالا باز شده باشد مشمول پشتوانه ی بازپس گیری نخواهد بود.
همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید (مورد شماره 1)، هزینه ی ارسال کالا به مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین بر عهده ی مشتری است و تا 48 ساعت پس از رسیدن کالا به مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین و بازرسی فنی کارشناسان ما، مبلغ پرداخته شده به حساب کاربر بازگردانده خواهد شد.
با امید به تجربه ای به یادماندنی برای شما در مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین
error: راست کلیک غیر فعال است

منو اصلی