پشتوانه ی اصل بودن کالا
مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین تنها با شرکتهای دارای قدمت و شناخته شده ومعتبر دنیا همکاری میکند و شما میتوانید با اطمینان خاطر از اصل بودن کالاها، آنها را خریداری کنند.
3 روز امکان بازگرداندن کالا
خرسندی و رضایتمندی شما مشتریان همواره از الویتهای ما است و مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین در این راستا میکوشد تا هر سفارش در کوتاهترین زمان و بهترین و مطلوبترین شرایط به دست مشتری برسد.
با این وجود:
-
اگر تصویر کالای خریداری شده با کالای تحویل گرفته شده مغایرت داشته باشد.
-
اگر کالای خریداری شده دارای آسیب دیدگی ویا ایراد ظاهری و فیزیکی باشد.
-
اگر به هیچ عنوان به بسته بندی کالای ارسال شده تغییری نکرده باشد و بسته بندی کالا از حالت نو و دست اول تغییری نکرده باشد .
شما میتوانید با پشتوانهی 3 روز بازگرداندن کالا، کالای خود را بازگردانید.
با توجه به اینکه :
-
وجود مغایرت، بدون استفاده از کالا وباز کردن در جعبه و پلمپ امکان پذیر است باید کالا به صورت تحویل گرفته شده و بدون هیچ خدشه ای برروی بسته بندی باز پس گردد.
-
اما اگر تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن است، باید کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
-
وجود مغایرت، باید حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین اطلاع داده شود و کالا باید در جعبه وبسته بندی تحویل گرفته شده و بدون هیچ خدشه و صدمه به بسته بندی بازگردانده شود.
-
اگر کالا آسیب یا ایراد فیزیکی داشته باید در کارتن و جعبه اصلی خود وحداکثر تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین اطلاع داده شود.
-
اگر آسیب دیدگی در اثر حمل ونقل صورت گیرد حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از تحویل کالا به خدمات پس از فروش مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین اطلاع داده شود.
-
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری گردد.
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، باز کردن بستهبندی اولیه وپلمب، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
هزینههای خرید کالا از سایت به جز بخش کالا مربوط به پشتوانهها و فرستادن کالا هستند. هزینهی فرستادن کالا به شکل خودکار برای خریدهای بیش از یک میلیون تومان رایگان و برای خریدهای کمتر از یک میلیون بر اساس آدرس محاسبه و در نظر گرفته میشود.
همچنین هزینهی مربوط به فرستادن کالا برای شهرستانها نیز بنابر خدمات شرکت پست و یا تیپاکس متفاوت است و پس از ثبت سفارش به مشتری اطلاع داده میشود.
همچنین چنانچه هزینهای برای پشتوانه در برخی موارد به قیمت کالا اضافه گردد کاربر میتواند با انتخاب شرایط پشتوانه در بخش انتخاب کالای مورد نظر، از میزان افزایش قیمت با انتخاب پشتوانه و یا کاهش قیمت بدون انتخاب پشتوانه (اگر کالایی بدون پشتوانه زماندار باشد، شامل یکی از دو پشتوانهی 7 روز بازپسگیری کالا و یا پشتوانهی سالم و اصل بودن میگردد که این دو پشتوانه جزو خدمات سایت هستند و هیچ هزینهی اضافهای برایشان دریافت نمیگردد.) اطلاع پیدا میکند.
بخاطر شیوع
ویروس کرونا COVID-19 و رعایت مسائل بهداشتی،
ارسال محصولات با تاخیر انجام
میشوند و از پذیرش مراجعه حضوری معذوریم !
رمز دومتان را پویا کردهاید؟ لطفا رمز دوم خود را برای خرید از وب سایت پرشین بروز رسانی نمایید !
مشاهده راهنمای فعالسازی رد کردن
error: راست کلیک غیر فعال است