پشتوانه ی اصل بودن کالا
مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین تنها با شرکتهای دارای قدمت و شناخته شده ومعتبر دنیا همکاری میکند و شما میتوانید با اطمینان خاطر از اصل بودن کالاها، آنها را خریداری کنند.
3 روز امکان بازگرداندن کالا
خرسندی و رضایتمندی شما مشتریان همواره از الویتهای ما است و مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین در این راستا میکوشد تا هر سفارش در کوتاهترین زمان و بهترین و مطلوبترین شرایط به دست مشتری برسد.
با این وجود:
-
اگر تصویر کالای خریداری شده با کالای تحویل گرفته شده مغایرت داشته باشد.
-
اگر کالای خریداری شده دارای آسیب دیدگی ویا ایراد ظاهری و فیزیکی باشد.
-
اگر به هیچ عنوان به بسته بندی کالای ارسال شده تغییری نکرده باشد و بسته بندی کالا از حالت نو و دست اول تغییری نکرده باشد .
شما میتوانید با پشتوانهی 3 روز بازگرداندن کالا، کالای خود را بازگردانید.
* توجه داشته باشید موارد ذکر شده در بالا برای سفارش کالاهایی که از خارج از کشور و به سفارش مشتری خریداری و سفارش داده میشوند نمیباشد و امکان استرداد کالا به فروشگاه وجود ندارد و فقط برای کالاهای موجود در انبار قابل اجرا میباشد .
با توجه به اینکه :
-
وجود مغایرت، بدون استفاده از کالا وباز کردن در جعبه و پلمپ امکان پذیر است باید کالا به صورت تحویل گرفته شده و بدون هیچ خدشه ای برروی بسته بندی باز پس گردد.
-
اما اگر تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن است، باید کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
-
وجود مغایرت، باید حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین اطلاع داده شود و کالا باید در جعبه وبسته بندی تحویل گرفته شده و بدون هیچ خدشه و صدمه به بسته بندی بازگردانده شود.
-
اگر کالا آسیب یا ایراد فیزیکی داشته باید در کارتن و جعبه اصلی خود وحداکثر تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین اطلاع داده شود.
-
اگر آسیب دیدگی در اثر حمل ونقل صورت گیرد حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از تحویل کالا به خدمات پس از فروش مرکز خدمات هوایی و فروشگاه پرشین اطلاع داده شود.
-
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری گردد.